Taitava asiakaspalvelija (1pv)
14.12.2017, Business Meeting Park Forum, Helsinki
14.12.2017, Business Meeting Park Forum, Helsinki
Toimi nopeasti ja varaa ajoissa paikkasi suositusta ja huikeat palautteet saaneesta asiakaspalvelu-valmennuksesta!
”Paras koulutus ikinä!”
Asiakaspalvelussa tarvitaan hyviä ihmissuhdetaitoja, jotta turhilta ahdistuksilta vältytään. Kaikki tarvittavat palvelutaidot ovat opittavissa!
Tule kuuntelemaan, mitä taitoja ja ominaisuuksia työstämällä sinusta tai sinun suojateistasi tulee aina vain parempia asiakaspalvelijoita. Seminaari toimii hyvänä tarkastuslistana nykyiselle asiakaspalvelukunnollesi!
Teemme ennakkokyselyn ja voit vaikuttaa itse myös sisältöön ja käsiteltäviin case-tapauksiin. Saa kysyä! Saat vastauksia ja apua, vaikka olisit itsekin jo konkari.
– Onko asiakas aina oikeassa?
– Entä kun on huono päivä?
– Kun mikään ei riitä?
– Kun kertakaikkiaan vaan puuduttaa?
– Kyllä minä, mutta ne muut?
– Se asiakas, joka saa minut näkemään punaista?
– Joulumyynti alkaa, paniikki?
Oletko tyytyväinen nykytilaan, vai auttaisiko parempi asiakaspalaute lisäämään onnistumista?
Kenelle
Mikä hyöty?
Ratkaisevia käyttäytymistaitoja ja niiden soveltamista eri asiakaspalvelutilanteisiin
Opit ymmärtämään, millä tavalla voit välttää asiakaspalvelutilanteiden yleisiä ärsytyksen aiheuttajia ja tavat käyttää sosiaalista älykkyyttä asiakaskohtaamisten parantamiseen. Opit lisää hyvistä käytöstavoista ja huomaat, että on monia tekijöitä joita huomioimalla onnistumistodennäköisyydet kasvavat merkittävästi. Antin asiakaspalvelu-teesit luovat kykyä ja koulutuksen jälkeen tiedät millä vältät yleiset kompastuskivet.
Koulutuksen tärkein anti on saada mielesi avautumaan asiakaspalvelutyön tärkeimpien taitojen potentiaalin hyödyntämiseen ja suunnata sinut polulle, jossa sinusta muovautuu parempi asiakasneuvottelija ja palvelija. Siis sellainen kohteliaan kehtaava ja peloton, epämukavuusalueella viihtyvä pidetty persoona.
Osaat huomioida käytöstäsi, asennettasi, esiintymistapaasi ja muutostarpeita aivan uudella tavalla. Ja samalla parannat pidettävyyttäsi, jolla onkin sitten jo suurin vaikutus siihen, että sinun kanssasi halutaan asioita jatkossakin.
Kouluttaja
Kouluttajana toimii valmentaja, toimitusjohtaja Antti Nevalainen, Valmento Oy.
Antilla on jo 23 vuoden kokemus palveluliiketoiminnasta ja hän on valmentanut ihmisiä menestymään omassa myynti- ja johtamistyössään toistakymmentä vuotta. Taustalla on käytännön menestyksekästä kulttuurin luomista vuosikymmenien varrelta.
Kiitetty kouluttaja ja Menestyvä johtaja -kilpailussakin palkittu Antti kertoo:
Kehittämälläni konseptilla olen saanut aikaiseksi upeita tuloksia taloudellisesti, kulttuurillisesti ja sosiaalisen pääoman muodossa.
Tulokset puhukoot puolestaan!
OHJELMA
8.30 Ilmoittautuminen, materiaalin jako ja aamupala
09.00 Koulutus alkaa
Taitavampi asiakaspalvelija
11.30 Lounas
12.30 Valmennus jatkuu
Tavat, jotka helpottavat kanssakäymistä
14.00 Kahvi
Ennakkokyselyn satoa
Ratkaiseva tekijä
15.00 Tilaisuus päättyy
Koulutuspaikka: Business Meeting Park Forum, Mannerheimintie 20 B, Helsinki
Ajankohta: 14.12.2017
Osallistumismaksu: 597 euroa (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin sekä tarjoilun.
Alennukset: Kaksi tai useampi samasta organisaatiosta 557 euroa/hlö
Kysy myös ryhmäalennuksista!
Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.
Taitava asiakaspalvelija (1pv)
14.12.2017, Business Meeting Park Forum, Helsinki