Taitava asiakaspalvelija -brunssiseminaari (1/2 pv)
24.01.2017, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki
24.01.2017, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki
Asiakaspalvelussa tarvitaan hyviä ihmissuhdetaitoja, jotta turhilta ahdistuksilta vältytään. Kaikki tarvittavat palvelutaidot ovat opittavissa!
Tule kuuntelemaan, mitä taitoja ja ominaisuuksia työstämällä sinusta tai sinun suojateistasi tulee aina vain parempia asiakaspalvelijoita. Seminaari toimii hyvänä tarkastuslistana nykyiselle asiakaspalvelukunnollesi!
Oletko tyytyväinen nykytilaan, vai auttaisiko parempi asiakaspalaute lisäämään onnistumista?
Kenelle
Mikä hyöty?
Ratkaisevia käyttäytymistaitoja ja niiden soveltamista eri asiakaspalvelutilanteisiin
• Miten rakennat vahvan katteen sanapankkiin
• Eväät oppivaan asiakkaan kohtaamiseen
• Kasan hyviä tapoja, jotka takuulla parantavat onnistumistasi asiakaspalvelussa
Opit ymmärtämään, millä tavalla voit välttää asiakaspalvelutilanteiden yleisiä ärsytyksen aiheuttajia ja tavat käyttää sosiaalista älykkyyttä asiakaskohtaamisten parantamiseen. Opit lisää hyvistä käytöstavoista ja huomaat, että on monia tekijöitä joita huomioimalla onnistumistodennäköisyydet kasvavat merkittävästi. Antin asiakaspalvelun teesit luovat kykyä ja koulutuksen jälkeen tiedät millä vältät yleiset kompastuskivet.
Koulutuksen tärkein anti on saada mielesi avautumaan asiakaspalvelutyön tärkeimpien taitojen potentiaalin hyödyntämiseen ja suunnata sinut polulle, jossa sinusta muovautuu parempi asiakasneuvottelija ja palvelija. Siis sellainen kohteliaan kehtaava ja peloton, epämukavuusalueella viihtyvä pidetty persoona.
Osaat huomioida käytöstäsi, asennettasi, esiintymistapaasi ja muutostarpeita aivan uudella tavalla. Ja samalla parannat pidettävyyttäsi, jolla onkin sitten jo suurin vaikutus siihen, että sinun kanssasi halutaan asioita jatkossakin.
OHJELMA
08.45 Ilmoittautuminen ja brunssitarjoilu
09.15 Taitavampi asiakaspalvelija
– Hyvä filosofia on kaiken perusta
– Asenne kuljettaa
– Puhuminen on kaiken keskiössä
– Esitystyyli vaikuttaa
Tavat, jotka helpottavat kanssakäymistä
– Ratkaiseva tekijä
11.30 Tilaisuus päättyy
Tarjoilut:
Brunssitarjoilu klo 08.45–9.15
Kouluttaja
Kouluttajana toimii toimitusjohtaja Antti Nevalainen,Valmento.
Antti työskentelee tällä hetkellä liiketoimintajohtajana Tapiolan Lämpö Oy:ssä ja vastaa konsernin huoltoliiketoiminnasta. Hänellä on 21 vuoden kokemus palveluliiketoiminnasta ja hän on valmentanut ihmisiä menestymään omassa myynti- ja johtamistyössään yli vuosikymmenen ajan. Taustalla on käytännön menestyksekästä kulttuurin luomista vuosikymmenien varrelta.
Menestyvä johtaja -kilpailussa palkittu Antti kertoo:
Kehittämälläni konseptilla olen saanut aikaiseksi upeita tuloksia taloudellisesti, kulttuurillisesti ja sosiaalisen pääoman muodossa.
Tulokset puhukoot puolestaan!
Koulutuspaikka: Radisson Blu Royal, Runeberginkatu 2, Helsinki
Osallistumismaksu:
297 euroa (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin sekä brunssitarjoilun.
Alennukset:
Kaksi tai useampi samasta organisaatiosta 197 eur/hlö
Early Bird -etuhinta: 247 €, kun varaat paikkasi 10.1.2017 mennessä. Kirjoita ilmoittautumislomakkeen Muut tiedot -kohtaan Early bird.
Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Taitava asiakaspalvelija -brunssiseminaari (1/2 pv)
24.01.2017, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki