Tee ja puhu hyvä hissipuhe (webinaari)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Tee ja puhu hyvä hissipuhe (webinaari)

30.11.2016, Webinaari , Webinaari 28 marraskuun, 2016 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Viestintä

Opi tunnin tehokkaassa webinaarissa hissipuheen ja pitchauksen salat, ja vaikutat paremmin.

Muokkaa itsellesi hyvä hissipuhetaito, niin hissipuhe irtoaa sinulta aina tarvittaessa – varmuudella ja hyvin, kulloiseenkin tilanteeseen sopivasti. Tilanteet tulevat eteesi yllättäen, mutta kun olet valmistautunut, ne eivät karkaa sinulta.

Päätä itse, millainen kuva sinusta jää yllättävässä tai lyhyessä kohtaamisessa. Älä enää päästä tilaisuuksia käsistäsi vaan erotu ja jää mieleen.

Kenelle

Jokainen, joka haluaa menestyä bisneksessä, hyötyy hissipuheosaamisesta. Erityisen hyödyllinen se on liike-elämässä toimiville verkottujille, myynnin ammattilaisille ja yrittäjille.

Tämän koulutuksen hyödyt

Tässä webinaarissa opit, miten valmistaudut ja pääset käyttämään hissipuheesi haluamassasi tilanteessa sopiville henkilöille.  Opit muokkaamaan hissipuheita eri tarkoituksiin ja tilanteisiin. Samalla opit paljon puhumisesta ja vaikuttamisesta.

Opit kiteytetysti hurmaamaan kuulijasi.

KouluttajaOili_Valkila_2013_220_px

Oili Valkila, FM (suomen kieli, puheviestintä), MHT, logonomi, puhetaidon opettaja.
Kokenut puhutun ja kirjoitetun viestinnän kouluttaja on innostava ja asiansa osaava ja sparraava vetäjä.

Valkila tarjoaa osallistujalle tehokkaat, mutta käytännölliset apuvälineet.

1. Mikä hissipuhe / pitchaus?
  2. Miten tulen kiinnostavaksi?
  3. Millaisia hissipuheita muokkaan?
  4. Miten puhun ja esiinnyn vaikuttavasti?

Aikaa kysymyksille

Aika ja paikka:

30.11.2016 klo 9.00 – 10.00

(voit katsoa myös tallenteena, silloin kun haluat, ihan mistä vain haluat)

Webinaarikoulutuksen hinta:

127 € (+ alv 24 %) / osallistuja (sisältää live-webinaarin, webinaaritallenteen ja sähköisen pdf-koulutusmateriaalin)

Täydellinen videotallenne  – kertaa koulutusta niin monta kertaa kuin haluat

Koulutuksen jälkeen osallistuja saa käyttöönsä webinaaritaltioinnin sekä lisäksi koulutusaineiston pdf-muodossa. Tallenne on katseltavassa henkilökohtaisen linkin kautta. Käyttöoikeus on voimassa 6 kk ja se toimitetaan sinulle sähköpostitse noin kolmen arkipäivän sisällä koulutuksen toteutuksesta. Sinun ei siis tarvitse katsoa kaikkia webinaareja samantien, jos olet estynyt.

Eventiumin webinaarikoulutukset toteutetaan Citrix GoToWebinar –järjestelmällä.

Webinaari vapauttaa – katsele ja kuuntele töistä, kotoa, mökiltä, vaikkapa laiturin nokasta, sinä päätät – tallenteen voit seurata reissun päällä myös ajasta ja paikasta riippumatta.

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.