Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Totti Karpela: Hallitse häiriökysyntää ja paranna asiakaspalvelua

Uutuuskoulutus!

Palveluiden häiriökysynnällä (failure demand) tarkoitetaan asiakkaan puutteellisesta palvelusta johtuvaa yhteydenottoa, josta kertyy yritykselle lisätyötä ja siten kuluja. Se aiheutuu tilanteesta, jossa asiakas ei saa tarvitsemaansa palvelua, saa väärää tai vain osittaista palvelua. Näin tapahtuessa hän ottaa yhteyttä yritykseen uudelleen. Tämä yhteydenotto olisi ollut estettävissä, jos asia olisi hoidettu kerralla oikein aikaisemmin.

Tässä koulutuksessa kuulet, mistä häiriökysyntä johtuu, millaisia vaikutuksia sillä on ja miten häiriökysyntää voi karsia.

Palveluammateissa häiriökysyntä tunnetaan varsin heikosti, mutta ilmiö on palveluprosesseissa valitettavan tuttu. Palveluiden häiriökysyntää esiintyy lähes kaikissa organisaatioissa, ja se on ilmiönä hyvin tunnistettavissa esimerkiksi sosiaali- ja terveysalalla, jossa jopa 80 % kaikesta kysynnästä on häiriökysyntää. Operaattoritoiminnassa häiriökysynnän osuus on 50–70 % ja finanssisektorilla 20–60 %.

Koulutuksessa keskitytään erityisesti
• miten häiriökysyntä lisää asiakkaiden tyytymättömyyttä ja tunnepitoisia palautteita
• millaisia vaikutuksia häiriökysynnällä on henkilökunnan jaksamiseen
• miten häiriökysyntä voi vaikuttaa organisaation julkisuuskuvaan.

Koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat kehittää oman organisaationsa asiakaspalvelua ja vähentää häiriökysyntää. Tilaisuus soveltuu erinomaisesti erityyppisten organisaatioiden edustajille sekä julkisella että yksityisellä sektorilla.

VOIT OSALLISTUA MYÖS ETÄNÄ!
Koulutukseen voi osallistua myös etänä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet, josta pääset osallistumaan.

Asiantuntija: Totti Karpela, Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy. Hänellä on valtionhallinnosta hankittu kattava 20-vuotinen kouluttajakokemus. Poliisin erityistilanteiden neuvottelijana toiminut Totti on työskennellyt pitkään merkittävien organisaatioiden haasteellisten viestintätilanteiden sekä asiakaspalvelun kehittämisen parissa. Erityisosaamisalueena on pitkä kokemus esimiesten ja johtoryhmien valmentamisesta myös työpaikan sisäisten konflikti- ja viestintätilanteiden sekä toimintamallien kehittämiseksi.

Ohjelma

8.30 Aamiaistarjoilu lähiosallistujille / 8.50 Yhteyden avaus etäosallistujille

9.00 Häiriökysyntä eli failure demand

• Häiriökysynnän käsite.
• Poikkeamaseurantaraporttien kerääminen ja oikean tiedon löytäminen.
• Epäonnistunut vuorovaikutusprosessi.
• Miten tähän päädytään?
• Miten häiriökysyntää karsitaan.

Pääkouluttaja Totti Karpela, Mielenrauha Oy.

12.00 Tilaisuus päättyy

Aamupäivän aikana pidetään kaksi taukoa, noin klo 9.50 ja klo 10.50.

Koulutuspaikka:
Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki TAI ETÄkoulutus

Aika:
4.5.2023

Hinta:
Jäsenetuhinta 450 eur + alv
Normaalihinta 600 eur + alv

Jos osallistut verkon välityksellä, kirjoita ilmoittautumisen yhteydessä Muut tiedot -kenttään: ”OSALLISTUN ETÄNÄ”

Huom! Tutustu myös Helsingin seudun kauppakamarin Kausikorttiin! Kausikortti oikeuttaa osallistumaan vuoden aikana max kymmeneen Helsingin seudun kauppakamarin etäkoulutukseen. Yhden koulutuksen hinta on normaalisti keskimäärin 400 euroa, joten tämän kiinteähintaisen kortin tilaajana hyödyt todella isosti. Uusia koulutuksia julkaistaan ympäri vuoden. Tutustu kausikorttiin tästä.


Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.

ILMOITTAUTUMINEN

(Toimi heti - paikkoja rajoitetusti!)


Kyllä, ilmoittaudun Totti Karpela: Hallitse häiriökysyntää ja paranna asiakaspalvelua -koulutukseen 04.05.2023, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki
Hlö(ä)