Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Totti Karpela: Kun paha mieli purkautuu chatin tai puhelun välityksellä (1/2 pv)

Totti Karpelan vetämässä Kun paha mieli purkautuu chatin tai puhelun välityksellä -koulutuksessa varmistetaan asiakkaan onnistunut kohtaaminen kevään poikkeustilanteen aiheuttamissa haastavissa ja tunnepitoisissa tilanteissa. Onnistuminen edellyttää erityistä herkkyyttä ja vuorovaikutusosaamista – rautaisen palveluasenteen lisäksi.

Kun chat- tai puhelinpalvelu on ruuhkautunut, palvelutilanteeseen käytettävä aika kortilla, asiakkaita jatkuvaksi jonoksi saakka odottamassa – saattaa asiakas olla voimakkaan tunnetilan vallassa jo ennen kuin palvelutilanne on alkanutkaan. Miten ammattilainen avaa pelin, saa tilanteen haltuun, ratkaisee ja päättää kohtaamisen onnistuneesti?

Asiakaspalvelijat ovat kovien työpaineiden keskellä ja saavat valitettavasti samalla osansa ihmisten stressistä, huolista ja peloista. Ammattilaisilla olisikin hyvä olla ymmärrys sekä käytännönläheiset työkalut miten tunnepitoisia ja haastavia palvelutilanteita saadaan tehokkaammin hallintaan – omaa jaksamista unohtamatta.

Koulutus tarjoaa ammattilaisille työkaluja onnistuneeseen vuorovaikutukseen ja soveltuvat toimintamallit lyhytkestoisten, tunnepitoisten kohtaamisten hallintaan onnistuneesti ja ammattimaisesti.

Kenelle:
Koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka tekevät asiakaspalvelutyötä sähköisissä kanavissa. Tilaisuus soveltuu erinomaisesti erityyppisten organisaatioiden edustajille sekä yksityisellä että julkisella sektorilla.

Asiantuntija:
Pääkouluttaja, toimitusjohtaja Totti Karpela
, Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy. Poliisin erityistilanteiden neuvottelijana toiminut Totti on työskennellyt pitkään asiakaspalvelun kehittämisen parissa haasteellisten viestintätilanteiden sekä asiakkaiden osalta. Erityisosaamisalueena on pitkä kokemus esimiesten ja johtoryhmien valmentamisesta myös työpaikan sisäisten konflikti- ja viestintätilanteiden sekä toimintamallien kehittämiseksi.


OHJELMA


9.00 Kun paha mieli purkautuu chatin tai puhelun välityksellä
• Valitusten tärkeä rooli
• Viisi erilaista valittajatyyppiä
• Valitusten ja reklamaatioiden tärkeä merkitys organisaatioille
• Entä sitten kun asiakkaan käytös ylittää hyvän käytöksen rajat?
• Mitä jos asiakas uhkailee?
• Oman ammatillisuuden säilyttäminen
• Miksi oma viestintä joskus epäonnistuu?
• Miksi sähköisessä viestinnässä on helppoa kiukutella?
• Aidon kuuntelun haasteet
• Hyvän sähköisen viestinnän edellytykset
• Asiakkaan mielialaan vaikuttaminen
• Puhe-Judon perusteet
• Tuotko viestinnässäsi esille ratkaisuja vai pelkkiä ongelmia?
• Ensivaikutelman avulla eteenpäin
• Neliportainen rauhoittelun malli
• Miten säilyttää työvire henkisesti raskaan chat-keskustelun tai puhelun jälkeen?

12.00 Tilaisuus päättyy

—————————-

Koulutuspaikka:
Kauppakamarin koulutustilat, Kalevankatu 12, Helsinki

Koulutus järjestetään myös etänä. Koulutukseen osallistutaan verkon välityksellä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat 2-3 päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset katsomaan lähetystä.

Ajankohta:
maanantai 01.06.2020

Hinta:
Jäsenetuhinta
kauppakamarin koulutuksen jäsenille:
390 euroa /hlö + alv 24 %.

Normaalihinta:
490 euroa
/hlö + alv 24 %.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö striimin kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan.

Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali

Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.