Totti Karpela: Kuormittavista asiakastilanteista palautuminen (1/2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Totti Karpela: Kuormittavista asiakastilanteista palautuminen (1/2 pv)

20.03.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 5 maaliskuun, 2023 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Sisällöllisesti koulutus oli oikein nappi, tekninen puoli näytti ainakin paikallaolijalle oikein hyvin toteutetulta ja läsnäolijoille järjestelyt oli tehty oikein hyvin. Plussaa lounaasta, kahveista ja siitä, että materiaali oli printattu valmiiksi. Lisäksi kouluttajalla oli selvästi rautaiset esiintymistaidot ja kyky pitää hybridimallinen koulutus kasassa alusta loppuun." "Todella laaja tietämys aihealueeseen liittyen. Paljon hyviä käytännön esimerkkejä. Tutkittuun tietoon pohjautuvat havainnot myös mainittiin."

Totti Karpelan Kuormittavista asiakastilanteista palautuminen -koulutuksessa saat käytännönläheisiä vinkkejä, miten palautua kuormittavista asiakastilanteista.

Pandemian sävyttämät haastavat vuodet ja jatkuvassa murroksessa oleva maailma on valitettavasti tuonut esille selkeän muutoksen asiakkaiden käytökseen; vähemmän kiitosta ja enemmän kiukuttelua. Asiakasrajapinnassa työskentelevät ammattilaiset ovat joutuneet muutostilanteiden myötä toteamaan, että omat energiat haastavien asiakkaiden kohtaamiseen voivat nyt olla vähissä.

Koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka joutuvat työssään kohtaamaan kuormittavia asiakastilanteita. Tilaisuus soveltuu erinomaisesti erityyppisten organisaatioiden edustajille sekä julkisella että yksityisellä sektorilla.

Koulutuksen jälkeen ymmärrät paremmin ihmismielen tyypillisimpiä reagointimalleja haastavien tilanteiden aikana ja erityisesti niiden jälkeen. Koulutuksessa käydään läpi harmittavien, rasittavien, ärsyttävien tai joskus jopa pelottavien asiakastilanteiden stressinhallintaa. Saat myös selkeät ohjeet lisäavun ja -tuen hakemiseksi.

Asiantuntija Totti Karpelalla on kattava 30-vuotinen kansainvälinen kouluttajakokemus viranomaisten ja yritysten kouluttamisesta. Erityisosaamisalueena on pitkä kokemus esimiesten ja johtoryhmien valmentamisesta myös työpaikan sisäisten konflikti- ja viestintätilanteiden sekä toimintamallien kehittämiseksi.

8.30 Aamiaistarjoilu lähiosallistujille / 8.50Yhteyden avaus etäosallistujille

9.00 Kuormittavista asiakastilanteista palautuminen

• Enanderin kriisien nelikenttä
    • Nopeat toimenpiteet rasittavan tai turhauttavan asiakaskohtaamisen jälkeen
    • Henkinen huolto työpäivän päätteeksi
    • Työuupumuksen, stressin ja kriisin määritelmät
    • Mikä aiheuttaa äkillisen kriisin tai trauman?
    • Kubler-Rossin traumakäyrä
    • Vertaistuen merkitys, varsinkin kun kollegat saattavat edelleenkin olla vain Teamsin päässä
    • Miten työyhteisö käsittelee traumaattisia tilanteita
    • Työpaikan ehkäisevät toimenpiteet
    • Toimintamalleja työpaikalla erilaisiin palautumistilanteisiin
    • Hyödylliset vai haitalliset stressinhallintakeinot
    • Mistä apua?

pääkouluttaja Totti Karpela, Mielenrauha Oy

12.00 Tilaisuus päättyy

Aamupäivän aikana pidetään kaksi taukoa, noin klo 9.50 ja klo 10.50.

Etäkoulutus

Aika:
    20.3.2023

Jäsenetuhinta 450 eur + alv
    Normaalihinta 600 eur + alv

Huom! Tutustu myös Helsingin seudun kauppakamarin Kausikorttiin! Kausikortti oikeuttaa osallistumaan vuoden aikana max kymmeneen Helsingin seudun kauppakamarin etäkoulutukseen. Yhden koulutuksen hinta on normaalisti keskimäärin 450 euroa, joten tämän kiinteähintaisen kortin tilaajana hyödyt todella isosti. Uusia koulutuksia julkaistaan ympäri vuoden. Tutustu kausikorttiin tästä.

Peruutusehdot:
    Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.