Totti Karpelan Kuormittavista asiakastilanteista palautuminen -koulutuksessa saat käytännönläheisiä vinkkejä, miten palautua kuormittavista asiakastilanteista.
Pandemian sävyttämät haastavat vuodet ja jatkuvassa murroksessa oleva maailma on valitettavasti tuonut esille selkeän muutoksen asiakkaiden käytökseen; vähemmän kiitosta ja enemmän kiukuttelua. Asiakasrajapinnassa työskentelevät ammattilaiset ovat joutuneet muutostilanteiden myötä toteamaan, että omat energiat haastavien asiakkaiden kohtaamiseen voivat nyt olla vähissä.
Koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka joutuvat työssään kohtaamaan kuormittavia asiakastilanteita. Tilaisuus soveltuu erinomaisesti erityyppisten organisaatioiden edustajille sekä julkisella että yksityisellä sektorilla.
Koulutuksen jälkeen ymmärrät paremmin ihmismielen tyypillisimpiä reagointimalleja haastavien tilanteiden aikana ja erityisesti niiden jälkeen. Koulutuksessa käydään läpi harmittavien, rasittavien, ärsyttävien tai joskus jopa pelottavien asiakastilanteiden stressinhallintaa. Saat myös selkeät ohjeet lisäavun ja -tuen hakemiseksi.
Asiantuntija Totti Karpelalla on kattava 30-vuotinen kansainvälinen kouluttajakokemus viranomaisten ja yritysten kouluttamisesta. Erityisosaamisalueena on pitkä kokemus esimiesten ja johtoryhmien valmentamisesta myös työpaikan sisäisten konflikti- ja viestintätilanteiden sekä toimintamallien kehittämiseksi.
Ohjelma
8.30 Aamiaistarjoilu lähiosallistujille / 8.50Yhteyden avaus etäosallistujille
9.00 Kuormittavista asiakastilanteista palautuminen
• Enanderin kriisien nelikenttä
• Nopeat toimenpiteet rasittavan tai turhauttavan asiakaskohtaamisen jälkeen
• Henkinen huolto työpäivän päätteeksi
• Työuupumuksen, stressin ja kriisin määritelmät
• Mikä aiheuttaa äkillisen kriisin tai trauman?
• Kubler-Rossin traumakäyrä
• Vertaistuen merkitys, varsinkin kun kollegat saattavat edelleenkin olla vain Teamsin päässä
• Miten työyhteisö käsittelee traumaattisia tilanteita
• Työpaikan ehkäisevät toimenpiteet
• Toimintamalleja työpaikalla erilaisiin palautumistilanteisiin
• Hyödylliset vai haitalliset stressinhallintakeinot
• Mistä apua?
pääkouluttaja Totti Karpela, Mielenrauha Oy
12.00 Tilaisuus päättyy
Aamupäivän aikana pidetään kaksi taukoa, noin klo 9.50 ja klo 10.50.
Koulutuspaikka:
Etäkoulutus
Aika:
20.3.2023
Hinta:
Jäsenetuhinta 450 eur + alv
Normaalihinta 600 eur + alv
Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.
Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.