
Totti Karpela: Piinaavat valittajat (1/2 pv)
395 euroa /hlö + alv 24 %
05.10.2020, Etäkoulutus
395 euroa /hlö + alv 24 %
05.10.2020, Etäkoulutus
Totti Karpela: Piinaavat valittajat -koulutuksen jälkeen hoidat hankalatkin tapaukset tyylillä, vaikka asiakkaiden valitus ylittää kohtuuden rajat.
Palautteen vastaanottaminen on osa jokaista asiakaspalvelutyötä. Positiivisen palautteen lisäksi asiakaspalvelutyöntekijä joutuu käsittelemään myös reklamaatioita ja valituksia. Yksittäiset valitukset voivat tulla aiheesta ja niiden käsittely voi sujua rutiinilla, mutta miten toimia kun asiakkaan valitus ylittää kohtuuden rajat? Miten reagoida, jos vastassa on ”ammattivalittaja” ja valittamiselle ei näy loppua?
Koulutuksen jälkeen osaat tunnistaa erityyppisten valittajien käyttäytymismallit ja tiedät, miten valitusten käsittely hoidetaan kunnialla loppuun eri osapuolia tyydyttävällä tavalla. Totti Karpela tarjoaa selkeitä ja helposti noudatettavia toimintamalleja kohtuuttomien valitusten ja sitkeiden valittajien kanssa toimimiseen.
Koulutus on tarkoitettu kaikille niille, jotka joutuvat työssään kohtaamaan kohtuuttomia valituksia ja sitkeitä valittajia. Tilaisuus soveltuu erinomaisesti erityyppisten organisaatioiden edustajille sekä julkisella että yksityisellä sektorilla.
Asiantuntija:
pääkouluttaja Totti Karpela, Mielenrauha Oy
Totti Karpelalla on valtionhallinnosta hankittu kattava 20-vuotinen kouluttajakokemus. Poliisin erityistilanteiden neuvottelijana toiminut Totti on työskennellyt pitkään merkittävien organisaatioiden asiakaspalvelun kehittämisen parissa haasteellisten viestintätilanteiden sekä asiakkaiden osalta. Erityisosaamisalueena on pitkä kokemus esimiesten ja johtoryhmien valmentamisesta myös työpaikan sisäisten konflikti- ja viestintätilanteiden sekä toimintamallien kehittämiseksi.
VOIT OSALLISTUA VAIN ETÄNÄ!
Koulutukseen voi osallistua myös verkon välityksellä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat 2-3 päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset katsomaan lähetystä.
Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö striimin kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan.
11.30 Ilmoittautuminen ja lounas
12.00
Sitkeiden ja kohtuuttomien valittajien hallinta
• erityyppisten valittajien käyttäytymismallit
• sitkeiden valittajien tunnistaminen ja tunnusomaiset piirteet
• minkälaiset organisaatiot yleensä vetävät puoleensa ei-toivottuja valittajia
• toimivan ja hyvän valitutustenhallintastrategian esittely
12.50 Tauko
13.00
• Oikeat toimintamallit järjettömien valitusten / hyvitysten hoitamiseksi
• toiminta kohtuuttomien vaatimusten, asiakkaan yhteistyön puutteen, riidan haastamisen tai perättömien väitteiden suhteen
• mitä kannattaa ja ei kannata tehdä kun ollaan tekemisissä sitkeiden valittajien kanssa
13.50 kahvitauko
14.10
• miten keskittyä itse valitukseen eikä valittajan persoonaan
• asiakkaiden hyvitystoiveiden ja odotusten hallinta
• valituskäytäntöjen ja hyvitysten rajallisuuden selkeyttäminen
• ohjeita organisaatioiden reklamaatioista vastaaville henkilöille
15.00 tauko
15.10
• uhkauksiin suhtautuminen
• miten toimia, jos media astuu mukaan kuvaan
• valitusten jatkumisen ja uusiutumisriskin mahdollisuuksien arviointi
• toimintamallien ja strategioiden suunnittelu kohtuuttomien valitusten varalle
16.00 Tilaisuus päättyy
Koulutuspaikka:
Koulutus toteutetaan vain striimattuna.
Ajankohta:
maanantai 05.10.2020
Jäsenetuhinta:
395 euroa /hlö + alv 24 %.
Normaalihinta:
495 euroa /hlö + alv 24 %.
Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu striimiin useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan.
Koulutukseen voi osallistua myös verkon välityksellä paikasta riippumatta. Jos osallistut verkon välityksellä, kirjoita ilmoittautumisen yhteydessä Muut tiedot -kenttään: ”OSALLISTUN LIVE STRIIMIIN”.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.
Totti Karpela: Piinaavat valittajat (1/2 pv)
395 euroa /hlö + alv 24 %
05.10.2020, Etäkoulutus