Totti Karpela: Työpaikan haastavat sisäiset vuorovaikutustilanteet (1/2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Totti Karpela: Työpaikan haastavat sisäiset vuorovaikutustilanteet (1/2 pv)

30.11.2020, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 16 marraskuun, 2020 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , HR ja henkilöstöhallinto , Tiimityö

Totti Karpelan pitämän Työpaikan haastavat sisäiset vuorovaikutustilanteet – koulutuksen aikana opitaan ratkaisukeskeisiä menetelmiä organisaation sisäisten haastavien vuorovaikutustilanteiden ja vastuuttoman työkäyttäytymisen hallintaan sekä ennaltaehkäisyyn liittyen. Koulutuksella ennaltaehkäistään ristiriitoja, ongelmatilanteita sekä vastuutonta työkäyttäytymistä. Iltapäivän opeilla myös parannetaan vuorovaikutustaitoja ristiriitatilanteissa ja annetaan selkeät toimintamallit rakentavan palautteen antamiseen sekä puuttumiseen ei toivottuun käytökseen työpaikalla. Kaikissa vuorovaikutustilanteissa voi syntyä joskus häiriöitä, väärinymmärryksiä sekä kitkaa.

Tilaisuus sopii kaikille esimiehille, HR- ja työsuojelutehtävissä toimiville toimialasta riippumatta.

Asiantuntija:
Totti Karpela Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy:stä. Poliisin erityistilanteiden neuvottelijana toiminut Totti on työskennellyt pitkään merkittävien organisaatioiden haasteellisten viestintätilanteiden sekä asiakaspalvelun kehittämisen parissa. Erityisosaamisalueena on pitkä kokemus esimiesten ja johtoryhmien valmentamisesta myös työpaikan sisäisten konflikti- ja viestintätilanteiden sekä toimintamallien kehittämiseksi.

VOIT OSALLISTUA MYÖS ETÄNÄ!
Koulutukseen voi osallistua myös verkon välityksellä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat 2-3 päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset katsomaan lähetystä. Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö striimin kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan.

11.30 Ilmoittautuminen ja lounas

12.00 Koulutuspäivän avaus

12.10 Työpaikan haastavat sisäiset vuorovaikutustilanteet

– Kun kemiat eivät kohtaa
– Kaikki on viestintää
– Työyhteisötaidot velvoittavat työntekijöitä ja esimiehiä
– Myönteisen ilmapiirin rakentaminen arjessa

12.50 Tauko

– Voimaannuttavaa vai vastuutonta työkäytöstä?
– 24h-sääntö puheeksiottamiseen
– Erilaiset konfliktityypit työpaikoilla
– Psyykkinen itsesäätely eli oman mielekkyyden ylläpitäminen hankalissakin tilanteissa

13.50 kahvitauko

– Muutos- ja kriisitilanteiden vaikutus yksilön jaksamiseen, SCARF-malli
– Esimiehen rooli konfliktien ehkäisyssä
– Neljä kuuntelun virhettä

15.00 tauko

– Ongelmien puheeksiottaminen
– FAA:n viisiportainen viestintämalli
– Puhe-Judon perusteet

pääkouluttaja Totti Karpela, Mielenrauha Oy

16.00 Tilaisuus päättyy

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki

maanantai 30.11.2020

Jäsenetuhinta:

Normaalihinta:

Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu striimiin useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.