Tunneälykäs viestintä (1 pv)
Infor järjestää nyt koulutuksen:

Tunneälykäs viestintä (1 pv)

31.05.2022, Helsinki , Helsinki 8 maaliskuun, 2022 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen , Tiimityö , Työilmapiiri , Vuorovaikutus

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• - ”Tunnekokemuksen pohtiminen oli silmiä avaavaa ja auttoi ymmärtämään asiakasta. Suosittelen koulutusta kaikille, jotka haluavat kehittyä viestijänä.”

• - ”Ihanan innostunut ja energinen kouluttaja.”

• - ”Innostava, positiivinen ja konkreettinen. Myös teoria vahvasti mukana.”

• - ”Ella on tosi ihana, aito, eläväinen, osaava ja omalla persoonallaan mukaansatempaavasti esiintyvä kouluttaja. Kaukana ovat monotoniset kalvosulkeiskoulutukset. Kiitos Ellalle, pidä sama tyyli jatkossa!”

• - ”Tämä oli huippukokemus.”

Viestinnällä voit vaikuttaa positiivisesti asiakkaittesi tai sidosryhmiesi tunteisiin ja käyttäytymiseen.

Toimialasta riippumatta työyhteisön sisälläkin tunteet huomioiva viestintä tuo etuja. Tästä työpajatyyppisestä valmennuksesta saat käytännön työkalut organisaatiosi tunnekokemuksen kehittämiseen viestinnän keinoin.

Tunneälykäs viestintä
    Tunteiden ymmärtäminen ja niihin vaikuttaminen on noussut viestinnän kovaan ytimeen viimeaikaisen aivotutkimuksen vahvistettua tunteiden ylivoiman ihmisen päätöksenteossa – myös järki-ihmisten. Tunnekokemuksen on todettu vaikuttavan ratkaisevasti asiakkaiden sitoutumiseen ja asiakkuuden arvoon – myös sellaisissa organisaatioissa, joiden tuote on tieto (esim. yhdistykset) tai jotka toimivat B to B. Tunteilla on mahdollista vaikuttaa myös oman henkilöstön viihtyvyyteen, sitoutumiseen ja asioiden edistämiseen.

Kenelle valmennus on tarkoitettu
    Valmennus sopii sinulle, joka tunnistat tunteiden merkityksen, mutta kaipaat konkreettisia työkaluja tunneälykkääseen asiakas-, sidosryhmä- ja työyhteisöviestintään.

Työtehtäväsi voi olla esimerkiksi:
    – viestinnästä vastaava tai sitä toteuttava viestinnän asiantuntija
    – myynnistä tai asiakaspalvelusta vastaava henkilö
    – sisällöntuottaja

Valmennuksen sisältö
    – Miten viestinnällä vaikutetaan positiivisesti tunteisiin ja käyttäytymiseen? Mitä tunnetutkimus tästä kertoo?
    – Millaisia tunteita viestinnän pitäisi herättää?
    – Miten tunteet huomioiva viestintä vaikuttaa työntekijäkokemukseen? Miten sitä voi kehittää?
    – Paljon esimerkkejä, vinkkejä ja työkaluja tunneälykkääseen viestintään

Valmennus toteutetaan työpajatyyppisesti, jolloin pääset jo päivän aikana testaamaan työkaluja käytännössä. Kokonaisuus räätälöidään osallistujien taustat ja tarpeet huomioiden.

Hyödyt ja tavoitteet
    – Löydät uudenlaisia työkaluja tukea johtoa ja omaa organisaatiotasi tavoitteiden saavuttamisessa
    – Saat tukea ja oivalluttavia näkökulmia tunnejohtamiseen omassa organisaatiossasi
    – Opit suunnittelemaan ja toteuttamaan ihmislähtöisempää viestintää
    – Pääset jo valmennuspäivän aikana kokeilemaan ja soveltamaan ajatuksia käytännön kehittämishankkeeseen
    – Saat suoraan omaan työhön vietäviä työkaluja osallistujien tarpeeseen muokattavasta kokonaisuudesta
    – Pääset ensimmäisten joukossa syventymään tunnetutkimuksen hyödyntämiseen viestinnässä

Valmentaja:
    Ella Koota on strategisen viestinnän asiantuntija ja asiakaslähtöisen viestinnän kehittäjä, joka on auttanut kymmeniä suomalaisia yrityksiä pörssiyhtiöistä pk-yrityksiin terävöittämään asiakasviestintäänsä. Hän on perehtynyt viestinnän psykologiseen näkökulmaan ja inspiroituu siitä, miten viestinnän vaikuttavuutta voidaan parantaa ihmisymmärrystä vahvistamalla. Ella Koota toimii strategina ja viestintävalmentajana viestinnän merkityksellisyyttä kehittävässä Valoria Oy:ssä.

Palautteita valmennuksesta ja valmentajasta:
    – ”Tunnekokemuksen pohtiminen oli silmiä avaavaa ja auttoi ymmärtämään asiakasta. Suosittelen koulutusta kaikille, jotka haluavat kehittyä viestijänä.”
    – ”Ihanan innostunut ja energinen kouluttaja.”
    – ”Innostava, positiivinen ja konkreettinen. Myös teoria vahvasti mukana.”
    – ”Ella on tosi ihana, aito, eläväinen, osaava ja omalla persoonallaan mukaansatempaavasti esiintyvä kouluttaja. Kaukana ovat monotoniset kalvosulkeiskoulutukset. Kiitos Ellalle, pidä sama tyyli jatkossa!”
    – ”Tämä oli huippukokemus.”

Helsinki
    – saat lisätietoa ilmoittautumisen jälkeen
    Toteutamme koulutuksemme paikan päällä tai etänä tilanteen mukaan!

31.5.2022 klo 09.00 – 16.00

790 euroa (+ alv 24 %) sisältää koulutuksen, oppimateriaalit sekä lähitoteutuksessa lounaan ja taukotarjoilut.

Ilmoittautumisen peruutusehdot
    Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.